Selvom du højst sandsynligt ikke kommer til at opleve problemer under din booking gennem Pawshake, er det vigtigt for os at dit kæledyr er godt dækket ind i tilfælde af uforudsete hændelser. Når du booker gennem Pawshake er dit kæledyr derfor altid dækket af Pawshakes tryghedsgaranti.
Ro i sindet og en god mavefornemmelse er alfa og omega for den gode pasningsoplevelse, og det er Pawshakes seriøse og dedikerede community en god garant for. Herudover er alle vores bookinger omfattet af vores gratis tryghedsgaranti.
Garantien dækker kun læsioner eller materielle skader, der er opstået under pasning eller (hunde)luftning booket gennem Pawshake. Dækingen forudsætter desuden, at dyrepasseren nægter eller er ude af stand til at dække udgifterne.
Ro i sindet og en god mavefornemmelse er alfa og omega for den gode pasningsoplevelse, og det er Pawshakes seriøse og dedikerede community en god garant for. Herudover er alle vores bookinger omfattet af vores gratis tryghedsgaranti.
Garantien dækker kun læsioner eller materielle skader, der er opstået under pasning eller (hunde)luftning booket gennem Pawshake. Dækingen forudsætter desuden, at dyrepasseren nægter eller er ude af stand til at dække udgifterne.
Find det, du leder efter
Hvad er dækket?
Dyreejerens kæledyr som passes af dyresitteren inden for rammerne af en booking foretaget gennem Pawshakes platform
Dyresitterens dyrlægeudgifter som følge af transport til/fra og under en booking foretaget gennem Pawshake.
Alle former for kæledyrsrelaterede serviceydelser booket gennem Pawshakes website eller mobile app og rapporteret til kundeservice. Dækningen gælder kun datoerne booket gennem Pawshake . Bookingen skal være betalt og bekræftet forud for hændelsestidspunktet (senest dagen før).
Tryghedsgarantien dækker kun under følgende betingelser
Bookingen skal være bekræftet og betalt via Pawshakes website eller app forud for hændelsen.
Der blev arrangeret et møde og hilsen inden startdatoen for reservationen (kun påkrævet, hvis det er din første reservation med den sidder).
Eventuelle specifikke aftaler om reservationen skal være blevet nedlagt skriftligt (for eksempel ved at bruge vores indtagelsesformularer). Du bliver nødt til at fremlægge støttedokumenterne, når du fremsætter et krav.
Brugeren skal stille beviser på hændelsen til rådighed (f.eks. billeder, dyrlægregninger).
Pawshake skal informeres inden for 48 timer efter hændelsen.
Omfattet af dækningen
Dækning af dyrlægeudgifter til Kæledyr passet af en dyresitter gennem Pawshake
Dette garantiafsnit dækker udgifter til dyrlægebehandling hvis kæledyret kommer til skade under en Pawshake-booking. Der er ikke nogen selvrisiko. 15.000 kr. øvre grænse for dyrlægeudgifter til behandling af en skade, dit kæledyr har pådraget sig under pasningen. Der kan kun indsendes ét garantikrav per booking.
Når den øverste beløbsgrænse er nået, kan sygdommen eller skaden ikke dækkes igen. Yderligere udgifter til kontroltjek eller opfølgende behandling dækkes i op til 30 dage efter hændelsen.
Når den øverste beløbsgrænse er nået, kan sygdommen eller skaden ikke dækkes igen. Yderligere udgifter til kontroltjek eller opfølgende behandling dækkes i op til 30 dage efter hændelsen.
Ansvarsforsikring (også kendt som erhvervsansvarsforsikring) - dækker dyresitteren mod erstatningskrav fra tredjepart:
Dette garantiafsnit dækker erstatningssummer som dyresitteren pålægges at betale grundet personskade på tredjeperson eller materielle skader på tredjepersons ejendom.
Ikke omfattet af dækningen
Serviceydelser
- Serviceydelser booket andre steder end gennem Pawshake websitet eller den mobile app
- Hændelser eller skader opstået i forbindelse med et personligt møde. Dækningen gælder kun datoerne booket gennem Pawshake. Bookingen skal være betalt og bekræftet senest dagen før hændelsen.
Skader
- Behandling for skader opstået fordi sitteren har overtrådt sine professionelle forpligtelser og/eller har overtrådt Pawshakes brugerbetingelser
EksempelF.eks. hvis du lader hunden gå uden snor i et område, hvor dette med al rimelighed ikke kan opfattes som sikkert
- Skader på fritgående udekatte mens katten befinder sig uden for ejerens ejendom
EksempelF.eks. trafikulykker, slåskampe med andre dyr, fald fra træer osv.
Behandlinger
- Allerede kendte lidelser, alderdom eller sygdom
EksempelSåsom luftvejsinfektioner, infektioner i urinvejene/blæren, blodsygdomme, opkast, diarré og andre mavetarm-sygdomme.
- Omkostninger relateret til stress eller angst samt selvpåførte skader i form af sår som følge af allergibetinget kløen og kradsen.
- Lidelser som kan undgås gennem forebyggende pleje, herunder loppe-, tæge,- orme eller parasitangreb
- Fysioterapi og andre paraveterinære behandlinger så som massage, akupunktur osv.
- Race-specifikke lidelser
- Behandling af skader som følge af naturkatastrofer og uforudsigelige hændelser
- Langvarig dyrlægebehandling som varer længere end 30 dage beregnet fra hændelsesdatoen
Kæledyr, dyresitter og dyreejer
- Hvis dyresitteren, dyreejeren eller parter som står i umiddelbart forhold til disse (såsom familie, besøgende i sitterens hjem eller personer som hjælper sitteren med pasningen) kommer til skade
- Skader på personlige ejendele af kæledyrsejeren eller dyrepasseren (f.eks. Skade på personlige genstande, hjem og / eller køretøjer og / eller rengøringsomkostninger)
- Gebyrer eller udgifter opstået som resultat af aflysninger eller ændringer af ferie- eller rejseplaner grundet en booking hos Pawshake
- Rejseudgifter opstået som følge af bookingen gennem Pawshake
Eksempelfor eksempel ture til dyrlægen under en booking eller opfølgende medicinsk behandling af kæledyret efter reservationen. Dette inkluderer, men er ikke begrænset til omkostninger til benzin, Uber og taxa osv
- Emotionel belastning som følge af en booking gennem Pawshake
- Forringelser af "show/konkurrence-værdien", gælder både for gæstekæledyret og værtskæledyret
Hvad er ikke dækket?
- Behandlingskrævende behandling som følge af en fysisk uoverensstemmelse mellem gæstekæledyret og et andet dyr eller en anden person
- Fremmede kæledyr på besøg i hjemmet er ikke dækket i forbindelse med enhver form for skade, som måtte opstå under en Pawshake-booking.
- Dyresittere dømt for strafbare forhold inden for de seneste 5 år (undtagen overtrædelser af færdselsloven)
- Dyreejerens egne kæledyr
Nøgledefinitioner
- Racespecifik lidelse vil sige sygdomme og lidelser, der ses særligt hyppigt hos bestemte hunderacer.
- Pawshake kæledyr vil sige dyreejerens egne kæledyr som anført under bookingoplysningerne som en del af den bekræftede booking. Alle kæledyr skal have deres egen separate kæledyrsprofil.
- Pawshake booking vil sige, at bookingen er blevet betalt af dyreejeren og bekræftet af sitteren gennem Pawshakes platform.
- Kendt lidelse vil sige alle former for skader, lidelser og sygdomme, som kæledyret allerede er blevet behandler for eller som allerede har fundet sted forud for bookingen.
- Undgåelig lidelse vil sige alle lidelser, der kan forebygges gennem vaccinationer eller normal veterinærpleje.
- Tredjepart vil sige en person som hverken er dyresitteren, dyreejeren, en bofælle, et familiemedlem eller partneren til dyresitteren eller dyreejeren, eller enhver anden person som tager sig af kæledyret på sitterens vegne.
- Fremmede kæledyr vil sige kæledyr som ikke er en del af den bekræftede booking, f.eks. kæledyr tilhørende dyresitterens familie og bekendte, eller kæledyr som sitteren passer gennem andre kanaler end Pawshake (hvis sitteren f.eks. kører et professionelt foretagende og tager imod bookinger gennem andre sider). Dyresitterens eget kæledyr tæller ikke som et fremmed kæledyr.
- Dyresitterens eget kæledyr vil sige samtlige kæledyr angivet på sitterens profil.
Mit gæstekæledyr er kommet til skade, hvad skal jeg gøre?
Det vigtigste i en nødsituation er kæledyrets velfærd. Læs venligst følgende instruktioner om, hvad du kan gøre.Opdag her
Sådan gør du brug af tryghedsgarantien
Ønsker du at indgive et garantikrav? Tryk på knappen nedenfor for at tjekke instruktionerne.Kom i gang
Du er vigtig for os
Er du ikke sikker på noget, føler du dig utilpas, eller har du nogen bekymringer? Kontakt venligst vores Pawshake Support-team, så hjælper vi dig bedst muligt.Kontakt os her