Alle bookinger foretaget gennem Pawshake er dækket af Pawshakes premium garanti, som er vores måde at beskytte dig og dit kæledyr optimalt på. Med denne forsikring er du dækket i de sjældne tilfælde, hvor noget går galt under en booking.
Absolut. Sikkerheden af dine person- og betalingsoplysninger har højeste prioritet hos os, og derfor benytter vi kun sikre online betalingsprocesser. Du kan betale med Visa, Mastercard eller American Express.
I forbindelse med bookingen vil du blive bedt om at indtaste dine betalingsoplysninger, hvorefter bookingbeløbet vil blive reserveret på dit kreditkort indtil bookingen er gennemført. Dette minder meget om fremgangsmåden ved hotelbookinger: her reserveres det skyldige beløb ligeledes på dit kreditkort.
Når du har sendt en bookinganmodning, kan dyresitteren herefter gøre en af følgende tre ting:
Normalt besvarer dyresitteren alle bookinghenvendelser inden for 4 timer. Dyresitterne har op til 24 timer til at svare. Hvis dyresitteren først svarer efter 24 timer, vil vedkommendes konto blive markeret som passiv og tjekket af vores sikkerhedsteam.
Når bookingen er afsluttet, overfører Pawshake det skyldige bookingbeløb minus bidraget til Pawshake (19%) til dyresitterens bankkonto. Dette kan tage op til 7 dage. Betalingsprocessen hos Pawshake er kontantløs og forløber komplet automatisk, og derfor behøver hverken du eller sitteren at bekymre jer om pengeopkrævningen.
Hvis du er utilfreds med kvaliteten af din booking eller din valgte sitter, bedes du kontakte os senest 48 timer efter bookingens sluttidspunkt, så vi om nødvendigt kan fastfryse bookingbeløbet. Du bedes læse mere om vores tilfredshedsgaranti og hvordan den beskytter dig.
Som dyreejer får du refunderet det fulde bookingbeløb under følgende omstændigheder: