Pawshake logo

Betalingssikkerhed og refusioner

Alle bookinger foretaget gennem Pawshake er dækket af Pawshakes premium garanti, som er vores måde at beskytte dig og dit kæledyr optimalt på. Med denne forsikring er du dækket i de sjældne tilfælde, hvor noget går galt under en booking.

Klik her for at læse mere om Pawshakes premium garanti.

Er min betaling sikker?

Absolut. Sikkerheden af dine person- og betalingsoplysninger har højeste prioritet hos os, og derfor benytter vi kun sikre online betalingsprocesser. Du kan betale med PayPal, Visa, Mastercard eller American Express.

I forbindelse med bookingen vil du blive bedt om at indtaste dine betalingsoplysninger, hvorefter bookingbeløbet vil blive reserveret på dit kreditkort indtil bookingen er gennemført. Dette minder meget om fremgangsmåden ved hotelbookinger: her reserveres det skyldige beløb ligeledes på dit kreditkort.

Når du har sendt en bookinganmodning, kan dyresitteren herefter gøre en af følgende tre ting:

  • Bekræftelse af din booking: når dette sker, belastes dit kreditkort. Det vil sige, at prisen for den bookede serviceydelse i første omgang trækkes på dit kort og opbevares hos Pawshake, indtil bookingen er gennemført. Denne fremgangsmåde har til formål at beskytte begge parter.
  • Afvisning af din booking: hvis dette sker, bliver du ikke opkrævet noget bookingbeløb. Det reserverede beløb på dit kreditkort frigives øjeblikkeligt. Efter få hverdage (højst 10) vil det reserverede beløb ikke længere fremgå af din kontooversigt.Kontakt vores kundeservice hvis bookingen stadig figurerer på din kontooversigt.
  • Intet svar: hvis dyresitteren ikke svarer, vil du ligeledes ikke blive opkrævet noget bookingbeløb og det reserverede beløb på dit kreditkort frigives automatisk efter 30 dage. Kontakt venligst vores kundeservice hvis bookingen stadig figurerer på din kontooversigt eller hvis du gerne vil have beløbet frigivet hurtigere.

Normalt besvarer dyresitteren alle bookinghenvendelser inden for 4 timer. Dyresitterne har op til 24 timer til at svare. Hvis dyresitteren først svarer efter 24 timer, vil vedkommendes konto blive markeret som passiv og tjekket af vores sikkerhedsteam.

Hvornår modtager sitteren sin betaling?

Når bookingen er afsluttet, overfører Pawshake det skyldige bookingbeløb minus bidraget til Pawshake (19%) til dyresitterens bankkonto. Dette kan tage op til 7 dage. Betalingsprocessen hos Pawshake er kontantløs og forløber komplet automatisk, og derfor behøver hverken du eller sitteren at bekymre jer om pengeopkrævningen.

Hvis du er utilfreds med kvaliteten af din booking eller din valgte sitter, bedes du kontakte os senest 48 timer efter bookingens sluttidspunkt, så vi om nødvendigt kan fastfryse bookingbeløbet. Du bedes læse mere om vores tilfredshedsgaranti og hvordan den beskytter dig.

Refusionspolitik

Som dyreejer får du refunderet det fulde bookingbeløb under følgende omstændigheder:

  • Dyresitteren annullerer eller afviser din bookinganmodning eller besvarer ikke din anmodning inden for 24 timer.
  • Hvis du annullerer din booking efter at dyresitteren har bekræftet den: du vil få refunderet bookingbeløbet enten i sin helhed eller delvist, alt efter dyresitterens valgte aflysningsbetingelser (f.eks. fleksible eller moderate aflysningsbetingelser). Du kan tjekke dyresitterens aflysningsbetingelser på vedkommendes profilside.
  • Hvis du ikke er tilfreds med kvaliteten af bookingen efter endt pasning, kan du gøre brug af vores tilfredshedsgaranti og indsende en klage til Pawshake. Du skal give os besked via vores kundeservice. Læs mere om tilfredshedsgarantien.
  1. Hjem
  2. »
  3. Betalingssikkerhed og refusioner