I nødsituationer er kæledyrets ve og vel altid førsteprioritet.
I disse situationer kan det nogle gange være nok at overvåge kæledyrets sundhedstilstand. Her kan du læse om typiske sygdomstegn og hvordan du skal reagere på dem.
Dyreejeren skal give tilladelse til enhver form for behandling først, men hvis du ikke kan få fat på nødkontakten så husk: kæledyrets ve og vel kommer altid i første række. Ring til ejerens faste dyrlæge og spørg om råd hvis du er usikker.
Ikke alle taxier er villige til at have dyr med ombord, så husk at spørge ind til dette når du booker turen. Husk håndklæder og tæpper til køreturen.
Pawshake skal have besked senest 48 timer efter hændelsen. Når du har underrettet os, har du 30 dage til at indsende og færdiggøre dit garantikrav.
Bemærk venligst:
Din garantireklamation kan først behandles, når du har indsendt alle nødvendige oplysninger. Du har op til 30 dage fra hændelsestidspunktet til at indsende alle relevante informationer.
Send følgende oplysninger til vores kundeservice, eller besvar helt enkelt den originale e-mailkorrespondance, hvor du først fortalte os om hændelsen:
Varigheden af sagsbehandlingen afhænger af sagens alvorsgrad, kvaliteten af dokumentationen og de implicerede parters samarbejdsvilje. Vi tilstræber dog at få løst langt de fleste sager inden for en måned efter indsendelse.