Sådan gør du brug af tryghedsgarantien
Hvad skal jeg gøre, inden jeg indsender et garantikrav vedrørende tryghedsgarantien?
- Find ud af om dyreejerens forsikring dækker kæledyrets behandling.
- Pawshakes tryghedsgaranti er din sikkerhed når ingen andre forsikringer dækker, men den kan i visse tilfælde også hjælpe med at betale udgifter der ikke er dækket af dyreejerens egen kæledyrsforsikring, eller som falder ind under selvrisikoen.
- Aftal med dyreejeren, hvem af jer der sender garantikravet til os.
- Du bør sætte dig ind i vores garantidækning, så du kender undtagelserne.
Hvordan gør jeg brug af tryghedsgarantien?
Pawshake skal have besked senest 48 timer efter hændelsen. Når du har underrettet os, har du 30 dage til at indsende og færdiggøre dit garantikrav.
Bemærk venligst:
- Alle informationer evalueres af Pawshakes sikkerhedsteam for at fastslå, hvorvidt hændelsen skete under en Pawshake-booking.
- Vi kontakter alle hændelsens implicerede parter med henblik på at indhente en skriftlig udtalelse fra hver enkelt.
- Du har op til 30 dage til at indsende alle relevante oplysninger vedrørende dit erstatningskrav under tryghedsgarantien. Vi dækker udgifter til opfølgende kontroltjek og behandlinger i op til 30 dage efter hændelsen.
Dette skal du indsende for at gøre brug af tryghedsgarantien:
Din garantireklamation kan først behandles, når du har indsendt alle nødvendige oplysninger. Du har op til 30 dage fra hændelsestidspunktet til at indsende alle relevante informationer.
Send følgende oplysninger til vores kundeservice, eller besvar helt enkelt den originale e-mailkorrespondance, hvor du først fortalte os om hændelsen:
- Færdigudfyldt tryghedsgarantiformular
- Detaljerede billeder af skaderne
- Tidslinje for den forventede pleje, hvis der er behov for yderligere behandling.
- Kopier af dyrlægeregninger, kvitteringer og andre relevante oplysninger vedrørende hændelsen.
Varigheden af sagsbehandlingen afhænger af sagens alvorsgrad, kvaliteten af dokumentationen og de implicerede parters samarbejdsvilje. Vi tilstræber dog at få løst langt de fleste sager inden for en måned efter indsendelse.