1. Vælg den ønskede serviceydelse og indtast herefter din geografiske placering og de ønskede datoer. Tjek andre brugeres anmeldelser af de forskellige sittere samt deres bopæl og priser, og udvælg på den baggrund 2-3 passende sittere. Det er en god ide at kontakte mere end én sitter, så du er sikker på at finde den helt rette.
2. Brug kontaktknappen til at kontakte sitteren. Det er ganske gratis og uforpligtende. Du bør kun bruge knappen "Book nu" hvis du allerede har haft et personligt møde med sitteren, hvor I har drøftet de nærmere detaljer omkring pasningen. Bekræft dine datoer, og fortæl sitteren om dit kæledyrs behov, herunder livrettet og specielle behov.
3. Den valgte sitter bør besvare din anmodning inden for 24 timer. Når din sitter har svaret, er det på tide at aftale et personligt møde. Det er vigtigt at mødes ansigt til ansigt, så I kan forventningsafstemme og teste om kemien er der.
4. Hvis det personlige møde gik godt og der var god kemi mellem både menneske og dyr, er du klar til at gennemføre bookingen: det gør du ved at trykke på knappen "Book nu" i beskedtråden. Af sikkerhedsmæssige årsager opbevares bookingbeløbet af Pawshake indtil bookingen er gennemført.
Det er vigtigt altid at foretage bookingen gennem Pawshake, da du derved er omfattet af Pawshake premium garantien, dyrlægedækning, bookinggaranti og adgang til kundeservice. Sitterne hos Pawshake bør aldrig spørge om at blive betalt kontant.
5. Så snart sitteren bekræfter bookingen er du færdig! Har du spørgsmål eller vil du ændre eller aflyse en booking? Kontakt vores imødekommende kundeserviceteam, som gerne hjælper dig videre.