Pawshake logo

Bookinggarantien

I de sjældne tilfælde hvor din bookede sitter pludselig alligevel ikke står til rådighed efter bekræftelse af bookingen, hjælper vi dig med at finde en alternativ sitter på Pawshake. Hvis den nye sitter er dyrere, betaler vi prisforskellen.

Hvad gør jeg, hvis sitteren aflyser med meget kort varsel?

Selvom det sker meget sjældent, er muligheden for en aflysning grundet familiære omstændigheder eller sygdom selvfølgelig altid til stede. Hvis din sitter aflyser inden for 4 uger inden bookingens start, bedes du kontakte os øjeblikkeligt så vi kan hjælpe dig med at finde en ny sitter. Du er selvfølgelig også velkommen til selv at lede efter en ny sitter på Pawshake. Hvis den nye sitter er dyrere, betaler Pawshake prisforskellen, forudsat at der er tale om samme datoer og serviceydelser. Hvis du ikke ønsker at benytte en sitter fra Pawshake, betaler vi dig hele bookingbeløbet tilbage.

Hvad gør jeg, hvis dyresitteren annullerer aftalen midt under bookingen?

Du bedes kontakte os med det samme, så vi kan hjælpe dig med at finde en ny sitter. Det er til stor hjælp for os, hvis du beskriver dine kæledyr og eventuelle særlige behov nærmere (f.eks. hvis de ikke tåler andre dyr i huset, eller hvis de har brug for medicin). Det giver os det bedste udgangspunkt for at finde en egnet sitter. Du er selvfølgelig også velkommen til selv at lede efter en ny sitter på Pawshake.

For at være dækket af bookinggarantien skal følgende betingelser være opfyldt:

Den originale booking blev foretaget gennem Pawshake platformen
Et personligt møde er blevet afholdt forud for bookingens startdato (kun nødvendigt, hvis dette er din første booking hos denne dyrepasser)
Både den oprindelige og alternative sitter er booket gennem Pawshake
Datoerne og serviceydelserne er ens
Dyresitteren kan annullere bookingen frem til 4 uger inden bookingens startdato.

Ikke omfattet af dækningen

  • Prisforskellen hvis en dyrepasser aflyser en aftale om hundeluftning grundet dårligt vejr.

Hvad gør jeg, hvis dyresitteren annullerer aftalen mere end 4 uger før bookingstart?

Som sagt sker det meget sjældent, men selvfølgelig eksisterer muligheden for en aflysning grundet uforudsete omstændigheder. I så fald bedes du kontakte os hurtigst muligt, så vi kan hjælpe dig med at finde en ny sitter på Pawshake.

Hvis aflysningen sker mere end 4 uger før bookingstart dækker vi ikke prisforskellen.

Hvis du beslutter dig for ikke at bruge en sitter fra Pawshake alligevel, betaler vi dig hele bookingbeløbet tilbage.

Hvordan gør jeg brug af bookinggarantien?

Hvis du ikke har annulleret den oprindelige booking endnu, og selv har haft held til at finde en ny sitter på Pawshake, bedes du kontakte os så vi kan overføre beløbet og dække den eventuelle prisforskel.

Kontakt os her.

Du er vigtig for os

Er du usikker på noget eller er der opstået problemer? Vores kundeservice sidder klar til at hjælpe på 5 forskellige sprog.

Vores kundeservice taler engelsk, fransk, hollandsk, tysk og norsk.

Kontakt os her.

  1. Hjem
  2. »
  3. Pawshake premium garantien
  4. »
  5. Bookinggarantien